|
Návrh marketingové strategie
Ševčík, Marek ; Schüller, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem nové marketingové strategie pro brněnskou posilovnu Velký Průvan. Na základě teoretických poznatků je vypracována analýza současného stavu a stavu konkurence, z nichž vychází návrhová část, která se věnuje zejména úpravě současného produktu kvůli celosvětové pandemii, nové PPC reklamě a marketingu na sociálních sítích. Tyto změny by měly zvýšit konkurenceschopnost a v konečném důsledku i tržby posilovny.
|
|
Návrh on-line marketingové komunikace
Ševčík, Marek ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem nové on-line marketingové komunikace pro brněnskou posilovnu Velký Průvan. Na základě teoretických poznatků je vypracována analýza současného stavu, stavu konkurence, ale i mikro a makro prostředí, z nichž vychází návrhová část, která se věnuje zejména PPC reklamě a marketingu na sociálních sítích, jejichž cílem je zlepšení marketingové komunikace posilovny.
|
|
Návrh on-line marketingové komunikace
Ševčík, Marek ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem nové on-line marketingové komunikace pro brněnskou posilovnu Velký Průvan. Na základě teoretických poznatků je vypracována analýza současného stavu, stavu konkurence, ale i mikro a makro prostředí, z nichž vychází návrhová část, která se věnuje zejména PPC reklamě a marketingu na sociálních sítích, jejichž cílem je zlepšení marketingové komunikace posilovny.
|
|
Návrh marketingové strategie
Ševčík, Marek ; Schüller, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem nové marketingové strategie pro brněnskou posilovnu Velký Průvan. Na základě teoretických poznatků je vypracována analýza současného stavu a stavu konkurence, z nichž vychází návrhová část, která se věnuje zejména úpravě současného produktu kvůli celosvětové pandemii, nové PPC reklamě a marketingu na sociálních sítích. Tyto změny by měly zvýšit konkurenceschopnost a v konečném důsledku i tržby posilovny.
|